Računarska sekcija kroz igru učenike uvodi u elemente tehničkog i tehnološkog obrazovanja. Rad u okviru sekcije koncipiran je po principima individualnog pristupa, odmerenosti, očiglednosti i trajnosti ali i angažovanosti i interesa učenika. Igrajući se gotovim konstruktivnim elementima učenici stiču i određeno tehničko iskustvo. Kompjuterska tehnologija omogućuje interaktivne sadržaje, koji su intersantni deci. Deca sa oduševljenjem prihvataju novi način učenja. Kroz igru, na deci interesantan i zabavan način, razvija se njihova percepcija i fina motorika. Uspostavlja se koordinacija pokreta sa usmerenom pažnjom. Deca brže, lakše i na zanimljiv način usvajaju pojmove. Kroz rad, igru i druženje učenici se upoznaju sa osnovama rada na računaru, mogućnostima primene računara i načinima pronalaženja informacija u savremenom informatičkom svetu. Učenici razvijaju naviku za poštovanje pravila bezbednog ponašanja na internetu i primenu edukativnih elektronskih sadržaja u učenju. Primena multimedijalnog pristupa omogućava nastavnicima uspešnije i kvalitetnije izvođenje nastave, a učenicima formiranje jasnijih predstava i pojmova. Ovakav vid nastave značajno olakšava proces učenja i usvajanja novih sadržaja. Za potrebe sekcije koriste se: pametne table, tablet računari, interaktivni stolovi, komunikaciona sredstva.