Odeljenje za decu sa poteškoćama iz spektra autizma osnovano je 2007. godine. Svrha ovakvog odeljenja je da na odgovarajući način podučava, vodi i pomaže detetu da razvije veoma važne socijalne, komunikativne veštine i veštine igranja koje će obezbediti bazu za dalje učenje.
Učionica u kojoj se nastava izvodi omogućava mirn
o i struktuirano okruženje. Nastavna sredstva prilagođena su specifičnim potrebama učenika i omogućavaju postizanje većeg stepena nezavisnosti i olakšavaju izvršavanje zadataka.
Inkluzivni modul u nastavi sprovodi se od 2011. godine. Prvi ciklus osnovnog obrazovanja podrazumeva celodnevnu i individualnu nastavu nastavu, a drugi ciklus osnovnog obrazovanja podrazumeva razredno-predmetnu i individualnu nastavu. Učenici su uključeni u sve školske aktivnosti (sekcije, učenički parlament, priprema priredbi…).
Individualni tretman podrazumeva rad učenika sa somatopedom, logopedom i reedukatorom psihomotorike. Svaki tretman podrazumeva procenu učenika i spravljanje individualnog plana po kome će učenici kasnije raditi.
Učenicima je na raspolaganju i senzorna soba u kojoj se obavljaju individualni tretmani, kao i računarski centar.
U saradnji sa Republičkim udruženjem Srbije za pomoć osobama sa autizmom roditeljima je omogućena razmena ideja i iskustava, sa stručnjacima i drugim roditeljima, kako bi uspešno razumeli kompleksne potrebe dece sa autizmom i pomogli im u sticanju novih znanja i veština.